2012. december 22., szombat

Édes a bosszú (és még csak nem is hizlal)

Hát heló-beló, ezek szerint ti is túléltétek a világ végét? Ennek örülök, és annak is, hogy most ezt a blogot olvassátok. Mivel téli szünet van, megpróbálok 1 nap 1 új részt hozni, de nem garantálok semmit...Remélem jól telik nektek is szünetetek, és azon gondolkodtam, hogy csináljak- e kérdez- felelek-et? A választ majd légyszi komiban írjátok meg, de addig is...

2011. November 6.

Na jól van, akkor tudjuk, hogy: 1. Mindjárt itt van Alison szüli napja 2. Utálja a mandulát 3. Utálja a meglepetést. De honnan szerezzek tortát??? Cassie nem akar velem erről beszélni, Spencer nem tudja, és Sephanie pedig mostanában igen furcsa lett. Egyetlen ember maradt, aki mindent tud, és el is mondaná nekem: Eric. Ázsiai barátunk éppen az ebédlőben ücsörgött egy sonkás szendviccsel a kezében. Ennél jobb alkalmat nem is tudnék a kérdezésekre!! Gyorsan oda is mentem:
- Szia, mostanában olyan keveset beszélgetünk nem???- kérdeztem
- Ami azt illeti de. Mond csak mit szeretnél tudni? Rosszul áll neked a gondoskodó szerep.- nevetett
- Na jó, igazad van. Tényleg csak 1 kérdésem lenne... Először is hol kapok tortát? Másodszor, honnan a csudából szerezzek olyan kis robbanó izéket????- kérdeztem
- 1.: 3 utcával arrébb van a sarki cukrászda. 2.:  Ez titkos. De mivel ilyen szépen kérted...- és oda csúsztatott elém egy papírt, amin egy cím állt
- Eric, te egy földre szállt angyal vagy!!- mondtam ujjongva
- Mit is mondjak... Tehetség...- mosolygott
Megöleltem, és már rohantam is. A következő óra úgyis tesi, amiről felmentésem van. Szóval lyukas óra. Addig elmegyek egy- két helyre...

                                                   *~*~*
3 perc séta után már ott is voltam a cukrászda előtt. Benyitottam, és egy idős hölggyel találtam szembe magam. Minden bizonnyal az eladó lehet:
- Jó napot. Lehet itt kapni mandulás tortát?- kérdeztem
- Hát persze. Szeretne rá esetleg valamit?? Mondjuk egy feliratot??- kérdezte kedvesen
- Mondjuk... a.-nak NAGY szeretettel....- mondtam
- Rendben. Holnapra el is készül. Az úgy jó lesz?- kérdezte
- Persze, de mikor jöjjek érte?
- Bármikor. Akár reggel is.- mondta
Rendben. Köszönöm.- mondtam és oda adtam neki a torta árát.
MANDULÁS tora:pipa
ROBBANÓ KIS IZÉ: nem pipa!!! Várjunk... Én hülye vagyok, Eric most adta oda címet.. :)



                                      *~*~*
Meg kell, hogy mondjam, hogy kellemesen csalódtam a városban. Ahogy először megláttam, azt gondoltam, hogy ez egy lepukkant öreg hely lehet, ahol nagypapik, meg nagymamik pókereznek vaj karamellával... De hogy miket lehet itt kapni!!! Csak néztem jobbra- balra... Milyen címet adott nekem ez a földre esett angyal??? Kérdeztem magamban. Aztán beléptem az üzletbe. Nem részletezném, hogy miket árultak ott, de eléggé megnéztek, hogy milyen "kis lány" jött be. Biztos eltévedt. Hát én is ezt hittem. Már épp fordultam volna vissza, amikor a legeldugottabb kis sarokban megláttam amit kerestem. Egy kis robbanós izé!!! Persze azért elég borsós ára volt, de nem baj, megéri!!! Az eladó azt mondta, hogy egy nagy piros gombot keressek, mert ha azt megnyomom akkor robban. CSODÁS!!! BELE EGYENESEN A. KÉPÉBE!!!!
Mindent elintéztem, és még maradt 10 percem vissza menni. Íme hölgyeim, és uraim egy zseniális elme örök ragyogása. De még nem végeztünk. Előbb meg kell nyomni a gombot! Előbb a tortába kell tenni! Előbb be kell jutni a bulira! Hát ha eddig a robbanó izét lehetetlenek tartottam, akkor erre most mit mondjak?! Még álmomban se. De mégis megszereztem valahogy az infókat. Akkor a buli is meglesz valahogy... VALAHOGY. Csak még nem tudom, hogy hogy.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
ISTENI BULI VOLT!!! MÉG ÉN IS KAPTAM TORTÁT!!!! Na de kezdjük inkább az elejéről:
Mivel minden addigi infót kedves angyalkámtól kaptam meg, így most is számítottam rá. És nem hiába. 5 perc múlva már meghívóval a kezemben mentem haza boldogan. A buli holnap (vagyis ma) lesz. És minden megvan. Akkor gondoltam jöjjön a jó megérdemelt pihenés. Vagy csak jött mert pontosan 10 perccel később csengett a telefonom, és a vonal túloldalán ki volt??? Hát Adam. Nem volt semmi kedvem beszélni vele, mert tudtam, hogy mit akar. Lebeszélni. De nem hagyom magam, és most már megmondom neki a magamét:
- Nagyon kedves, hogy így aggódsz, de megint csak NEM KÉRTELEK- kezdtem kedvesen
- És mint tudod, teszek mások kéréseire..- folytatta ugyan olyan kedves hangnemmel
- Tudom, hogy mit akarsz, de nem. Nem tudtok lebeszélni!!!
- Pedig muszáj lesz. Értsd meg, hogy az élet nem játék, te pedig már BŐVEN kijátszottad magad. Úgyhogy menj el szépen aludni, és felejtsd el a tervedet- mondta szigorúan. Most komolyan, mit képzel ez magáról??? Hogy az apám, mert tutira, hogy nem ő, akkor meg mi a francot parancsolgat nekem!!!! Nem akartam itt este  nagy balhét azért csak ennyit mondtam:
- Sajnálom, de önnek az egyenlege lejárt, ha tovább szeretné folytatni a beszélgetést, kérem váltson NORMÁLIS HANGNEMRE, ha nem nyomja meg " a ki kapcs" gombot. Köszönöm.- és leraktam
Rég nem bosszantottak fel ennyire... De mindegy. Nem foglalkozom vele.
                                               
                                                    .:másnap:.
Már van meghívom, egy kész mandulás tortám, meg az a robbanó izém. Most már csak valahogy össze kéne rakni a tortát. Na de hogy a jó életbe?! Húzós lesz az biztos.
Valami rémlik az "extrém torták" műsorából... Ideje újra megnézni.
                                                      *~*~*~*
KÉSZ. Nem mondom, hogy egyszerű volt, de megvan. A bobba a tortában van, valami csoda folytán. Akkor irány a buli!! Van még 5 percem, hogy elérjem a buszt. Akkor meg FUTÁS VAN!!! ÁLLJ!!! A TÁVIRÁNYÍTÓ, TE HÜLYE!!!!!!!!
Szerencsémre elértem a buszt, és csak kicsit néztek hülyének, hogy egy tortát cipelek. De még ez sem érdekel. Amint odaértem elkérték tőlem a meghívót, és az ajándékot. Persze megkérdezték, hogy milyen torta de amilyen balgák voltak, elhitték, hogy csokis, és nem mandulás. Micsoda zseniális elmével áldott meg az ég!! Vagy mondtam már?
Bementem, és egy hatalmas teremben találtam magam. Ami iszonyat jól nézet ki!! Kicsit mondjuk nekem csicsás, de azért nem rossz a kivitelezés. Mindenhol színes világító lufik lógtak, egy reflektor lámpa, egy nagy gömböt világított meg, amitől a szoba színes pöttyökben úszott. Középen, egy kisebb fajta hárem állt, ami 2 dobogóból állt, legfelül egy díszes szák állt, támláján egy nagy A betűvel.(gondolom ez lesz Alison helye -,-), és körülötte pedig kisebb székek helyezkedtek el. Ezek pedig minden bizonnyal legjobb talpnyalóinak a helyei. Szerencsémre, még nem volt senki se itt. Ahogy hallottam a másik szobában beszélgetnek, és készülnek valami.... fellépésre.... Na ez izgi lesz! Gyorsan leraktam a tortát, és kicseréltem a másik helyére, én magam pedig elbújtam az asztal alá. Remek búvóhely, és ehhez mekkora kreativitás kell!!
10 percen belül már megérkezett mindenki. A legtöbben beszélgettek, de voltak olyanok is akik táncoltak, vagy éppen a felettem lévő asztalról majszolgattak. Már éppen az éh halál szélén voltam, amikor egyszerre mindenki elkezdett tapsolni. Kikukkantottam, és láttam, hogy A anyja van a középpontban, egy darab papírral a kezében, amiről olvasott valamit:
- Először is köszönöm, hogy mindannyian itt vagytok, legszebb lányom partiján, és jól érzitek magatokat. Alison nevében is köszönöm nektek. A mai partin többek között fellép több híres, és kedvelt személy. Közölük mindenki kedvence..... ALISON!!!!!- kiabálta, és elindították a zenét.
Ekkor 3 táncos jelent meg a színpadon, és valami óriás tollal letakarták A-t.  Amint nézem, ez minden bizonnyal show gilr tánc lesz, úgyhogy itt az idő kamerázni. Óvatosan elővettem a telefonom, és készítettem, erről a BORZALMAS táncról egy felvételt. Na megy egyből a YOUTUBE-RA!!!!
Miután befejezték ezt a förtelmet, mindenki megtapsolta(nem értem miért) és elkezdődött az ajándékozás. HIHETETLEN, HOGY MIKET NEM GYÁRTANAK MANAPSÁG!!!! Csak néztem ki a fejemből, amikor hallottam az ajándékok neveit!!!! Nekem még az életben nem volt annyi pénzem, mint amennyibe kerülhetett pár darab. Pl: Tiffany korona, ami 24 karátos gyémántból van,  IPhone 5, aláírt gitár, fotók....
ÉS MINDEZEK UTÁN JÖTT AZ ÜNNEPELT, ÉS AZ Ő SZERETETT TORTÁJA!!!!!!!!!!! Ez meg az én ajándékom lesz!!!
Alison ahogy ránézett egyből, azt mondta, hogy "nagyobbat várt, de ez is megteszi". Küsz, erre is alig volt pénzem, mit akarsz még??? rakjak rá neked egy elefántot, vagy mi?! Na mindegy, szóval, elő vette a kést, tartott egy rövid szónoklatot, arról, hogy mennyire örül annak, hogy mindenki itt van, és hogy mennyire szereti őket meg minden, és már készült felvágni a tortát. Ahogy a kés éle megérintette a habot, MEGNYOMTAM A GOMBOT. DE NEM TÖRTÉNT SEMMI!!!!!!!!!!!!!! BASSZUS, ÉS EZÉRT FIZETTEM ANNYIT?! Még vagy ezerszer megnyomtam, de semmi. Már épp feladni készültem, amikor.... MENNYEI ZENE FÜLEIMNEK, MÉGIS FELROBBANT, A TORTA, EGYENESEN A KÉPÉBE!!!!! MICSODA GYÖNYÖRŰSÉG LEHETETT!!!!!!!! Azt hittem, hogy mindjárt kitörök ott az asztal alatt annyira nevettem, de visszatartottam. Alison pedig felkiáltott: "EZ MANDULÁS... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!! És kirohant a teremből. Mindenki utána szaladt segíteni neki, én pedig kaptam az alkalmon, és futásnak eredtem, hogy ne hogy lebukjak. A népek nem vettek észre de a biztonsági őrökkel, már nem volt ekkora szerencsém!! Kiszúrtak és megkérdezték, hogy hova szaladok, én meg azt mondtam, hogy törölközőért, mert valaki A. képébe nyomta a tortát. Bevették(mily meglepő) és kislisszoltam az épületből, szó szerint felugrottam a buszra, és haza mentem. De már a buszon se bírtam, hogy ne röhögjek, ezért megpróbáltam visszafojtani. Nem ment valami jól, mivel mindenki úgy nézett rám, mint ha egy fogyatékos fókát látnának.

Haza értem bedőltem az ágyba és szét nevettem a fejemet. Ilyen jól még sosem szórakoztam, lehet, hogy gyakrabban kéne ilyet csinálnom!!!!
   

5 megjegyzés:

  1. Hello, kedves Klau! :)
    Bocsánat, amiért az elzőhöz nem írtam, de elolvastam! :)
    Szóval, fejezet:
    Az a cím valami hatalmas!!!:D Elképesztő humor herold vagy!! XD Vicces az el nem túlzott egoizmus a fejezetekben. (Ahogy a bemuatatkozásodban is ítad, tisztára olyan mint Kicsi Boo!♥:D)
    Az előző fejezetnél kissé megijedtem, mikor Bonnie ördögi kacajt hallatott... olyat nem Alison szokott?! Mindenesetre ez a mandulás-robbanós-tortás művelet viccesre sikeredett! :P
    Ahogy Bonnie magához beszélt, hogy INDULÁS!!Nem állj! A távirányító, te hülye!! :'DD És amikor a végén, amikor hazaért, bedőltem a párnámba és szétröhögtem az agyam. (nem így írtad, de kábé ez volt.. :DD)
    Kíváncsian várom Bonnie többi gonosz tettét, bár azért óvatosan! :)
    Puszi: Little Zsoo♥♥
    U.i.: Köszönöm kommented! ♥:)

    VálaszTörlés
  2. JUUUUJ NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!Nagyon izgultam, hogy hogy fog tetszeni a rész, de zeke szerint olvasható :D Hát igen Bonnie-ból most előbújt a kis ördög, de ne aggódjatok,nem lesz mindig ilyen :) És Kicsi Boo.... Én is szeretlek <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Klau! Egyre jobban tetszik! Eddig is nagyon jo volt de rgyre jobb! A stilusod humoros, lenduletes, orom olvasni. :-) a kerdezz-felelek otletet az en blogombol vetted? :-) ha igen, nem baj. Majd ha lesz idod nezz be hozzam is. Puszi: Lovelife

    VálaszTörlés
  4. JAAAAJ BOCSÁSS MEG NEKEM LOVELIFE, TELJESEN KIMENT A KÉRDÉSED A FEJEMBŐL, DE ITT A VÁLASZ NE AGGÓDJ: HÁT, IGAZÁBÓL NEM CSAK A TIÉDEN LÁTTAM ILYEN KÉRDEZ FELELEKET, HANEM MÁS BLOGJÁN IS. Remélem nem baj, ha csinálok, mert az edzőstársaim bombáznak a kérdésekkel a suliban, telón, emailben....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy baj!!! Azt hiszed csak nekem van ilyenem? Dehogyis! :-D nyugodtan csinalj, tok jo lenne. Kar, hogy most nem tudsz irni reszt. De hogyhogy?! Majd ha van idod orulnek a velemenyednek, addig is puszi! :-)

      Törlés