2012. december 24., hétfő

Balga népség

HAPPY X- MAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MINDENKINEK!!!!!!!! Először is nem tudom, hogy hogy csináltam, de sikerült valahogy feliratkoznom a SAJÁT  blgmora (jól van szép volt Klau, szép volt wuuuu) de ezen kívül köszönöm 3 új feliratkozómnak. Remélem ez a rész is tetszeni fog nektek, és  remélem boldogan telik nektek is az ünnep. A következő számot minden olyan csajnak (vagy nem csajnak) ajánlom akik szeretik a 1D: engem is :D :* H értitek ;)
És az utolsó mondani valóm a legfontosabb!!! EGYIK LEGKEDVESEBB EDZŐ TÁRSAM (NÉV SZERINT SZABÓ DORKA) ELKEZDTE 1. BLOGJÁT!!!! HA GONDOLJÁTOK NÉZZETEK BE HOZZÁ, SZERINTEM SZUPER A BLOG(LEGALÁBBIS AMIT EDDIG KÖZZÉ TETT) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÉN KÖVETEM, KÖVESD TE IS!!! (persze ne muszáj :)) My Life Sense- Életem Értelme 


2011. November 10.

Meg kell, hogy mondja, hogy a tegnapi kis buli igazán jó sikerült nem???? Én legalább is élveztem. És ez az öröm, azért hatalmas lökést adott a napomnak. November eleje van, az igaz, de kutya hideg!!! Majd megfagyok!!! Apa azt mondta öltözzek jó melegen.(na most nem akarok bunkó lenni, de azért szerintem 17 évesen én is eltudom dönteni, hogy amikor majd' befagy a seggem akkor valószínűleg nem fogok felvenni mini szoknyát... de azért SZERETLEK APU <3) Szóval, miután apa is felvilágosított erről felvettem egy cső szárú sötét farmert, egy piros nyuszis pulcsit, egy kabátot, és egy  baglyos sapit. Ehhez még elővettem egy kis táskát, és egy krém színű cipőt. Bár tudom, hogy az előbb azt mondtam, hogy rohadt hideg van, de azért is felveszem ezt a tavasz cipőt. És pont.
A hajamat gyorsan felkötöttem lófarokba, és kész is voltam. Amint kértem, lefagyott az összes lábujjam, de legalább a cipőm szép volt. És ez + pont ;). 
Beértem a suliba, és egyből Stephanie- val találtam szembe magam.
- Szia, hallottam a tegnapi buliról...mondta, és közben megpróbált elfojtani egy röhögést, kisebb nagyobb sikerrel
- Igen én is.- mosolyogtam
- Figyel, nagyon köszönöm, hogy kiállsz értem, és azt is, amit tettél, még ha nem is értem volt. Csak azt szeretném mondani, hogy azért még is vigyázz! Tudom, jó érzés bosszút állni a másikon, de ne ess át a ló túloldalára! Jó igaz, mondja ezt az a csaj aki eleve a "másik oldalon" született, de szeretném, ha veled ez nem történne meg. Jó fej vagy, kedves, és aranyos, és nem akarom, hogy olyan legyél, mint amilyen ÉN voltam, vagy amilyen Alison. Szóval érted...- mondta
- Nagyon köszönöm az őszinte szavakat Steph, és ne aggódj, nem fog SOHA megtörténni!!- mondtam, és megöleltem a "túloldalon született" barátnőmet
Sajnos több csevegésre nem volt már időnk, mert becsengettek, és következett a fizika óra. Hurrá.

                                                      ¤~¤~¤~¤
Létezik vajon a fizikánál unalmasabb óra???? Kétlem de azért mégis...... Mi van most???????  Milyen hurok gyorsulás elmélet,mi a .....?! Úristen, itt fogok meghalni unalmamban, és értetlenségben!!!!!!! De legalább véget ért, és ez a lényeg. Persze mindenki kimenekült a teremből, vagy inkább kiUGROTT. 
Én inkább a kényelmes sétálást választottam. Amint kiértem a teremből, egy hosszú kigyozó sor végén találtam magam. Fogalmam sem volt, hogy mi lehet ez itt, de hatalmas mákom volt, így pont Eric állt előttem.
- Szia Eric. Nem tudod, hogy mi ez itt?- kérdeztem
- Szia, itt vannak a zsaruk Alison bulija miatt. Azt mondják, történt egy kis gubanc, ami egy meghívott, vagy egy gyanús személy miatt lehetett.- mondta
- MI???!! ITT VAN A RENDŐRSÉG, EGY HÜLYE BULI MIATT?!- mondtam
- Ezek szerint igen.- szólalt meg mögöttem egy hang. Megfordultam, aztán egyből vissza, ugyanis Adam állt mögöttem.
- Mond csak Bonnie, te nem tudod, hogy mi történhetett a bulin?????- kérdezte Adam tettetett hangnemmel.
- Nem, fogalmam sincs, hogy mi történhetett, de ha most megbocsátasz, elmegyek bepúderezni az orromat.- mondtam fennhangon és elmentem
Amint beértem a wc-be magamra zártam az ajtót és gondolkodni kezdtem. Basszus kulcs!!! És ha rájönnek, hogy én voltam?! Akkor aztán futás van!! De ha most azonnal elmenekülnék?? Nem, az túl feltűnő lenne. De.... ha jobban kisminkelném magam, akkor talán nem ismernének annyira. AJJAJ, MOST MIT TEGYEK????!!!!!!!!!!! Kimentem a fülkéből, belenéztem a tükörbe, és rájöttem, hogy az arcom összetéveszthetetlen, még egy tonna vakolattal!!! Hát ezt most remekül megcsináltam!! Gratulálok Bonnie, szép volt, jól van ügyes vagy!!!! Ujjongtam magamban. De nincs mit tenni.
Kiléptem a mosdóból, és pont azzal a 2 emberrel találkoztam, akivel most a legkevésbé akartam. És nem nem, nem Cassie-vel, vagy Adam-el....... HA NEM AZZAL A TÜNDÉRI 2 KIS RENDŐRREL, AKIK KIHALLGATJÁK AZ EMBEREKET!!!!!!!!!!!!!! HOGY AZ A JÓ.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Maga miért van a mosdóban hölgyem.- kérdezte az egyik
- Mert pipilnem kellett.- válaszoltam
- Mi a neve???- kérdezte a másik
- Bonnie Wright.
- Bonnie, akkor magát még nem hallgattuk ki. Kérem jöjjön velünk.- megfogták a karomat, és bevezettek a "vallató szobába", ami valójában a gondnok szobája volt, tele wc paíprral, és felmosóval. PFUJJJJJJJJJ!!!!!!!!
- Szóval maga Bonnie Wright.- mondta a fő tiszt
- Igen.
- A maga neve nem szerepelt a meghívottak között. De mondja nem ment mégis el a bulira egy mandulás torta kíséretében?????- kérdezte, nekem pedig görcsbe rándult a gyomrom
- Nem.- mondtam
Ekkor elővezették ez egyik biztonsági őrt, aki ott volt a bulin. Az a legjobb az egészben, hogy PONT CSAK ezzel az egyel találkoztam az egész bulin. Úgyhogy ha most megbocsátotok, én megyek a börtönbe megrohadni
- Mondja, látta tegnap ezt a lányt a partin vagy sem???- kérdezte az egyik rendőr
A biztonsági őr rendesen végig mért. Majd a következő megállapítástól szív rohamot kaptam:
- Sajnálom, de biztos vagyok benne, hogy nem láttam tegnap a bulin, ezt a lányt.- mondta
- Rendben, Miss Wright, szabadon távozhat.- mondta a kapitány, majd kivittek a szobából.
TE JÉZUSOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!!!!! ÉN MINDJÁRT SÍROK!!!!! BASSZUS!!! És tényleg mindjárt elsírtam magam!!! Hogy lehet ez, hiszen látott engem NEM egyszer!!! Jó persze nagyon örülök, hogy nem buktam le, de micsoda egy balga népség ez!!!! Hihetetlen. 
Ezután mindenki hazamehetett, így felszálltam a buszra, és egyenesen haza!!!
Aztán itt a nagy örvendezés közepette eszembe jutott, hogy ma PÉNTEK VAN!!!! AMI 1.: HOLNAP NINCS SULI ÉS 2.: HOLNAP ÉLŐ ADÁS, ÉS MÉG NEM TALÁLTAM KI SEMMIT!!!!!!!!!!!!
Szerintem, itt az idő összedobni valami koreográfiát!!!!
Na puszi

      




8 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett siess a kocivel!
    Elisa

    VálaszTörlés
  2. Szió! ^^
    Jó lett, bár ez a rendőrös ugy azért durva. :S De ügyes volt Bonnie a biztonsági őr pedig vagy szimplán hülye vagy dunsztom sincs. :''D A lényeg, hogy nem bukott le. :)
    Jó volt az elején azaz apus rész. :P
    Nagyon várom a következőt és hogy Bonnie milyen tánccal fog előrukkolni. :)
    Puszi ;) <3<3

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁ ÚRISTEN EBEREK, NEM TUDOM, HOGY MI VAN A GÉPEMMEL, DE NEM ENGED BE AZ IRÁNYÍTÓPULTBA!!!!!! NEM TUDOM, HOGY HOGY ÍRJAM MOST LE AZ ÚJ RÉSZT!!! HELP ME, AKI TUD!!!! asszem ideje venni, valami használható gépet is -,- DEE ADDIG NEM TUDOM, HOGY HOGY RAKJAK FEL RÉSZEKET, NAGYON SAJNÁLOM :(((((((((((( ÍROK, HOGY HA TUDOK VALAMIT TENNI :""""""""(((((((((((((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(
      De hogyhogy nem enged be? Szval elfelejtetted a jelszavad vagy mi..?!
      És ha csak a gépeddel van vmi, nincs meg egy gépetek? Vagy te azt nem használhatod? :/
      És mi lenne ha Kicsi Boonak elküldened a részt és ő felerakna... ?!
      Remélem tudtam valamit segíteni....
      Írj majd a fejleményekről!
      Puszi és kitartás és én várok türelmesen a fejezetre! ;) <3<3<3

      Törlés
  4. Nem valaszolsz az elozo reszhez irt kommentem beli kerdesre?

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok. itt vagyok egy nem éppen jó hírrel. Egyenlőre nincsenek fejlemények, vagy bármi más, de beszéltem drága Katámmal, és most az lesz, hogy a blogján nyit egy ój oldalt: Bonnie élete- Klaudia Barabás blogja néven, és arra fogom neki elküldeni az új részeket. Ha lesz valami egyből írom nektek komiba, de addig is csak ezt az egy megoldást találtuk. És nagyon köszönöm Katámnak, imádlak <3 És titeket is, és köszönöm, hogy olvassátok a blogot. Lovelife, bocsi, hogy nem válaszoltam, de megyrtam a választ :)

    VálaszTörlés
  6. Szia drága Klau. :)
    Olvastam Kicsi Boo blogján, hogy megjavult a géped és lesz majd rész, szuper, örülök. :))
    Viszont elsősorban azért írok, mert egy jótündér hagyott egy kis meglepetést neked a blogomon!! :)♥
    Szóval majd nézz be, hidd el, nem bánod meg. ;D
    Puszillak: Little Zsoo ♥
    (www.tiniszerelem6.blogspot.hu) de tudom, hogy tudod. :D♥

    VálaszTörlés