2013. március 20., szerda

Bonnie bébi a felrázza a bulit....

Sziasztok, babák!!! Nahát még mindig teljesen oda, meg vissza vagyok a díjamtól, egész héten ezzel menőztem :DDD Az osztály társaim mesélhetnének párat erről xd. Na, de a lényeg: Még egyszer nagyon köszönöm a díjat, és hogy ennyire tetszik nektek az írásom, ráadásul a nézettség lassan eléri az 1000-t!!!!! JIPPPPPÍÍÍÍÍÍÍ *---------* És most, a szomorú hírek: LASSAN, NAGYON LASSAN, de véget ér a Bonnie élete. Nem kell megijedni, még nagyjából 10-15 rész. Megpróbálok nagyon hosszú részeket írni, remélem élvezhető lesz, és ne feledd NAGYON LASSAN JÖN EL!!!!!!!!! De elég a szavakból, legyen még több szó: 





Még mindig ugyan ott:
Mindig tudtam, hogy apának nagyon jó a humor érzéke. Az a kedvenc vicce, hogy : "(cirip, cirip, szöcske hang -,-)". MINDIG nevet valamin, főleg a nagy poénján:" Kész a házid?". Szóval egy ilyen poénzsák mellett nőttem én fel. Persze nekem csak nyomi viccek jutottak, mint a" Mi van a hangya boj alatt???? Hangya girl." Pff..... Tiszta gáz vagyok. De amikor ott álltam, annak a háznak a kapujában, amit daruval rombolnék le....... Megfagyott az ereimben a vér. NEM LEHET, MONDOM NEM LEHETSÉGES, HOGY APA AZZAL OTT VAN EGYÜTT!! Mert na vajon ki nyitott nekünk ajtót??? Hát persze, hogy legjobb barátnőm anyja,!!!! Úristen, hiszen ez Alison mamikája!!!! Jipppííí, ünnepeljünk. Én tényleg mindjárt sírok!!!
- Ó, azt a kutya fáját!- mormoltam 
- David! Annyira örülök, hogy itt vagy! És persze neked is Bonnie!- mondta Lucinda igazgató asszony. De kedves......
- Mi is nagyon örülünk!- mondta apa, majd oldalba bökött, mivel még mindig nyitva volt a szám a csodálkozástól. Ezután beinvitáltak minket a Sátán barlangjába..... Hát mondanom se kell!!! Minden csupa márvány, a legújabb stílus, tiszta csicsa  az egész lakás... HÁNYNOM KELL!! Undorító, egyáltalán ki tud ebben élni??? Kinek tetszik az ilyen, hagy pofozzam fel, hagy pofozzam fel!!!! Már éppen a teljes kirohanás szélén álltam, amikor megérkezett... Ott állt előttem, bűbájos mosolyával, szép ruhában, 1 kiló vakolattal az arcán: ALISON. 
- Szia Bonnie, örülök, hogy újra látlak!- hazudta a pofámba, majd megölelt. Én meg lesokkoltam. Legszívesebben  hazáig futottam volna, vagy adtam volna neki egy jobbost, de úri kisasszony módjára csak ennyit suttogtam:
- Ezt ugye te sem akarod?!- úgy tűnik A. értette amit mondtam, mert  gyilkos tekintettel nézett az " ifjú párra". Remek. Hát ez rohadt jó. Nem elég, hogy a suliban is el kell viselnem, de most már a környezetemben is ott lesz, mint egy idegesítő szúnyog: ZZZZZZ úgyis megcsíplek!!! ZZZZ úgyis megdöglesz!!! Rosszat fogok álmodni. Ezután leültünk egy......egy asztalhoz azt hiszem. Nem tudom megmondani, nagyon nagy volt! És hab, a tortán beszélgettünk egy jót:
-Na és hogy vagytok?- kérdezte Alison anyja
- Minden teljesen rendben van, ugye Bonnie?- nézett rám apa. Én még mindig teljesen le voltam sokkolva az egész helyzettől, ezért csak bólintottam egy nagyot, és közben hunyorogtam.
- Iiiiigen.... - mondtam. Láttam apun, a meglepődöttséget, és talán de csak TALÁN, egy kis csalódást. Abban az 1 pillanatban, aztán el is tűnt... Mivel elfordította rólam a tekintetét.
- És veletek, minden rendben Paula?- kérdezett vissza apa. Állj. Állj, hogy mi?! PAULA??????? Az ki a halálom??? csak nem az igazgató asszony?! De hát őt nem is így hívják!!!!
- Természetesen. Alisonnak éppen most jött meg az egyetemi ajánlása, és képzeljétek: a Yale-ről küldték... Lehetséges, hogy felveszik. Hát ez nem nagyszerű?- örvendezett "Paula". Persze, igen jól van... Dicsekedj még a lányoddal igazad van..... DE ÉN EZT LESZAROM! Az én szememben egy liba marad, örökre.
- Ó, valóban ? Gratulálok Ali!- mondta apa. Nekem, ebben a pillanatban lett elegem Alisonból, és az őt körülvevő rajongó táborától. Ha idáig netán unalmas lett volna ez a kis "összeröffenés", akkor majd most meglátjuk, hogy mennyire tudom felrázni. Igen, belém szállt a kis ördög... MUHAHAHAHAHAHAAAAAA
- Ó Ali, hogy ennek mennyire végtelenül örülök! Biztos nagyon büszke vagy az eredményedre. És mond csak, hogy is sikerült ez? Beadtál egy papírt amin rajta voltak a "jó tetteid"?? Áááá, biztos nem így volt, különben a papírt sem lehetett volna elküldeni. Mert végül is minek, ha üres?!- itt az ideje, hogy "Paula" a világ legbüszkébb anyukája legyen!!! Hiszen, a lányának van mivel dicsekednie: drogok, pia, bulik.... és akkor még gyilkosság is!!! Igen, ezek mellett én is büszke lennék rá.... és az is vagyok ;)

Kövi rész holnap!!!!

4 megjegyzés: